Wednesday 27 February 2013

बइहा होगेंव.....

                                           
(इस भजन को मैंने अपने साधनाकाल में लिखा था। दरअसल लोग मुझे तब पागल हो गया है कहकर मेरे आस-पास भी नहीं आते थे। मेरे घनिष्ठ मित्र भी मुझसे दूर भागते थे। तब मैंने उन्हीं परिस्थितियों को रेखांकित करते हुए छत्तीसगढ़ी भाषा में इस भजननुमा गीत को लिखा था। मैं सन् 1994 से 2009 तक (करीब चौदह-पंद्रह वर्षों तक) आध्यात्मिक साधना में था, उसी समय से मेरे गरुजी के आदेश पर भोले लिखना लगा। उसके पहले मुझे सुशील वर्मा के नाम पर जाना जाता था।)

                                               
                                                  बइहा होगेंव...

                                          मैं तो बइहा होगेंव शिव-भोले,
                                          तोर मया म सिरतोन बइहा होगेंव.....

                                         घर-कुरिया मोर छूटगे संगी, छूटगे मया-बैपार
                                         जब ले होये हे तोर संग जोड़ा, मोरे गा चिन्हार
                                        लोग-लइका बर चिक्कन पखरा कइहा होगेंव गा.....

                                                     खेत-खार सब परिया परगे, बारी-बखरी बांझ
                                                     चिरई घलो मन लांघन मरथे, का फजर का सांझ
                                                     ऊपरे-ऊपर देखइया मन बर निरदइया होगेंव गा......

                                       संग-संगवारी नइ सोझ गोठियावय, देथे मुंह ला फेर
                                       बिन समझे धरम के रस्ता, उन आंखी देथे गुरेर
                                       मैं तो संगी तोरे सही बस आंसू पोछइया होगेंव गा... 



सुशील भोले
संपर्क : 41-191, कस्टम कालोनी के सामने,
 डॉ. बघेल गली, संजय नगर (टिकरापारा)
रायपुर (छ.ग.) मोबा. नं. 098269 92811

                                                                                                                       sushilbhole2@gmail.com

No comments:

Post a Comment